dimecres, 10 d’octubre del 2018

Orgull de ser valencians

El circuit abandonat de fórmula 1, l'Àgora inacabada de Santiago Calatrava i l'estàtua tribut a Carlos Fabra de l'aeroport de Castelló davant les taronges, la paella, la muixeranga i les festes tradicionals arrelades a la terra. El Govern valencià ha llançat aquest dilluns un vídeo promocional per intentar revertir la imatge projectada a l'exterior després de l'època de grans esdeveniments i corrupció protagonitzada per l'administració dels populars.
El Consell en ple s'ha bolcat en l'escenificació del canvi de relat, que vol superar aquell lema del PP de posar València “al mapa” a cop de projectes efectistes. “Durant anys, alguns pensaven que s'havien de fer coses molt grans per demostrar que érem grans, tot ben gran i buit i cap enfora", comença dient la veu en 'off' d'un espot que dura un minut i mig escàs i que assegura que “l'orgull de ser valencians no necessita ciment”.

ACABAR AMB LA IMATGE DEL MALBARATAMENT
Per als que veuen en el Govern de Ximo Puig, format per socialistes i Compromís, un “perill” d'adhesió als Països Catalans, com han repetit en les últimes setmanes el PP i Ciutadans, la veu en 'off' també deixa anar un missatge: “Som capaços de fer el que vulguem, sense haver de seguir a ningú més”.

Durant la presentació del vídeo titulat ‘Orgull de ser valencians’, Puig ha explicat que amb ell es vol "reformar" la imatge de la Comunitat Valenciana i "superar aquesta hipoteca reputacional vinculada a la corrupció i el malbaratament" amb què se l'ha lligat "durant tants anys".

La vicepresidenta Mónica Oltra, que juntament amb la resta dels consellers ha acompanyat Puig en la roda de premsa, ha assenyalat que la intenció del Consell és "canviar els temes de conversa" sobre València i posar “en relleu” el seu territori.

"Els valencians som molt més que la corrupció i el malbaratament; som gent creativa, treballadora, honrada", ha insistit Puig després als periodistes, a qui ha traslladat que, a falta de Canal 9, l'espot vol "ajudar a projectar la millor imatge d'aquesta terra".

El vídeo ha costat 34.000 euros i es distribuirà en xarxes socials sota l'etiqueta #orgullvalencià.
https://www.elperiodico.cat/ca/politica/20160502/orgull-valencians-campanya-corrupcio-5102837
02/05/2016